September loves

Sziasztok pipikék,

Bár a szeptembernek már jócskán vége, és lassan október közepe van, mégis szeretném megmutatni, hogy a múlt hónapban melyek voltak azok a termékek, amiket gyakran használtam.


Hey chickies,

I know that we're almost in the middle of october, still I would like to show you which were my most loved products in september.



Az egyik olyan termék, amit majdnem minden nap használtam az a Catrice Liquid Gold Topper volt. Ha jól emlékszem a Glamazona limitált széráis kollekció része volt, és eleinte nem is igazán figyeltem fel rá. Aztán egyszer megnéztem közelebbről, és eszembe jutott, hogy mennyire hasonlít a Lorac 3d Liquid Lustre cseppre, amivel már régóta szemezek, így hát megvettem, és abszolút nem bántam meg. Amikor valamilyen bézs, vanília vagy pezsgős árnyalatot használtam a szemre, szinte mindig tettem rá egy kis folyékony aranyat, ami adott az egésznek egy kis extra csillogást. Első használat előtt féltem, hogy szét fogja kenni az alatta lévő szemfestéket, de szerencsére semmi ilyen nem történt, és nagyon kevés elég belőle. Csak azt sajnálom, hogy nem volt ebből is két szín, de remélem, hogy egyszer talán lesz majd egy ezüstös testvére.

One of the products that I used almost everyday was the Catrice Liquid Gold Topper. It came out with the Glamazona limited edition collection, and first I didn't really pay any attention to it, but one day I took a closer look. It instantly reminded me of the Lorac 3D Liquid Lustre drops, which have been on my wishlist for like forever. Whenever I used a beige, vanilla or champagne kind of color on my lid I also put a bit of the liquid gold on it, just to give it that extra sparkle. At first I was affraid, that it would mess up the shadow underneath it, but nothing happened. I hope, that one day Catrice will make a silver version of this.




Természetes fény, semmi alap / Natural light, no primer

Ugyanaz, mint fentebb, csak más szögben / Same as above, just another angle

Egy másik Catrice termék is nagyon megfogott, ez pedig nem más, mint a C'mon Chameleon mono szemfesték, ami a MAC Club testvére, csak sokkal megfizethetőbb áron. Az alap egy mély vöröses barna, mely duochrome tulajdonságának köszönhetően kék és zöld fénnyel csillog. Imádnivaló. A textúrája kellemes, nem darabos, könnyű eldolgozni, és alap nélkül is nagyon jól tartja magát.

Another beloved Catrice product was one of their mono eyeshadows, C'mon Chameleon, which is a spot on dupe for MAC's Club. It has a deep, reddish brown base, which reflects a greenish blue at a certain light. The texture is finely milled, not chalky, easy to work with, and it holds up pretty good even without a primer.



Természetes fény, semmi alap / Natural light, no primer

Vakuval, alap nélkül / With flash, no primer

Szeptemberben vettem, és nagyon megszerettem a L'Oreal Color Riche Eau de Rose palettáját. A színek külön-külön és természetesen együtt is nagyon jól kombinálhatóak. A világos árnyalatokat matt barnával kombináltam, míg a legsötétebb színt gyakran használtam a felső szempillák tövében elsatírozva. Abszolút nem bántam meg, hogy megvettem. (Mivel ITT már írtam róla bővebben, ezért most nem részletezném.)

I bought this palette in september, and really loved it since. The L'Oreal Color Riche Eau de Rose quad is gorgeous, the shades go well together, but are also beautiful on their own. I loved to combine the lighter shades with matte browns, and the darkest one as a smudged out liner on the upper lashline. This shows, that not every impulse decision is a bad one. (I already wrote about the palette HERE, so I'm not going to go into detail this time.)


Az elmúlt hónapban pakolás közben fedeztem fel egy régi ismerőst, és nagyon megörültem neki. Az Isadora Matte Chocolate palette ugyan nem egy mai darab, sajnos az enyémen látszik is, de ettől függetlenül imádnivaló. Öt teljesen matt barna árnyalatot tartalmaz, melyek egy picit porosak, de ezen kívül teljesen jól használhatóak. A legvilágosabb majdnem beleolvad a bőrőmbe, igazu nude számomra, a második ennek valamivel sötétebb változata, a harmadik árnyalat egy igazi szürkésbarna, a negyedik egy szép karamell árnyalat, míg az utolsó egy sötét, csokibarna. Örülök, hogy újra megtaláltam magamnak.

Last month, while organizing my stuff I rediscovered an old friend, the Isadora Matte Chocolate palette. As you can see on the pics, mine is a bit old and well used, but if you like matte shades you should check it out. All five shades are finely milled, and not chalky, only downside is, that they're are a bit powdery. The lightest shade almost melts into my skin, it's a true nude for me. The second one is a bit darker version, the middle shade is a nice taupe, the forth one is a caramel, while the darkest shade is a deep chocolate brown. Great shades for a great price.


Természetes fény, semmi alap / Natural light, no primer

Az ANNY márkával nem volt valami szép kezdetünk. Az első lakk, amit vettem tőlük egy gyönyörű, mély zöld volt. Könnyű volt használni, egyenletes volt a fedése, szépen terült, tartós is volt, ja, olyan tartós, hogy hetekig volt zöld a körmöm, mert úgy megfogta. Annak ellenére történt mind ez, hogy volt egy alaplakk, és két réteg arany színű lakk alatta. Akkor hirtelen felindulásból úgy döntöttem, hogy soha többé nem veszek tőlük semmit, elég sokáig tartottam is magam, aztán megláttam ezt a mini kiszerelésű, textúrás lakkot, és nem bírtam ellenállni neki. Szerencsére ez a történet jobban végződött, a Rock your nails (680) imádnivaló, könnyű használni, a tartósságára sincs problémám, és igazán különleges a színe. Gyönyörű szürkés barna, enyhe lilás beütéssel.

My start with the brand ANNY was let's say a bit disappointing. The first nail polish I bought was an amazing, deep, forest green. It was easy to use, had good coverage, didn't chip, and lasted really well. Oh yeah, it stained my nails so bad, that it lasted for weeks. I had a base coat and two coats of a gold color underneath it, and it still stained through them. After that I swore, that I'm not gonna buy another polish from them, since at this price point a mishap like this is not something I'll gladly take. I held up pretty well, but then, one day I saw this little gem, and I had to buy it. The is called Rock your nails (680), and is one of those textured polishes. It's easy to work with, and has a lovely taupe color, with just a hint of lilac. Love it.



Az utolsó kedvencek nem kapcsolódnak a sminkeléshez, de gondoltam megmutatom, hogy milyen ékszereket hordtam szívesen. Kiegészítők terén nincs igazán stílusom, egyaránt szeretem a vagány, a vicces, a csajos dolgokat. A nyuszis láncot ajándékba kaptam, de azt hiszem Bijou Brigitte üzletben lehet beszerezni, a szeme pedig mozog, így nincs mindig ilyen retardált arckifejezése, de egy biztos, roppant cuki. A gyűrűket a C&A-ban vettem, imádom a koponyás cuccokat, és mivel nem is volt drága (talán 1200 körül volt) nem volt kérdés, hogy jönnek velem haza.

The last items are not things closely related to makeup, but I still wanted to show them. I don't really have one style I follow regarding accessories, I like weird stuff, girly stuff, feminine stuff, almost everything. The bunny necklace was a present, but I think you can find it in the Bijou Brigitte stores. His eyes move, so he does not always have this retarded expression, but he is adorable. I love skulls, so when I saw these stackable rings in C&A I knew I have to have them, and they weren't even expensive. (3-4 euros if I recall it right)


Bocsánat, a kezem nem épp egy fotogén részem / Sorry, my hand is not really something to show off

Remélem élveztétek a szeptembert, és felkészültetek a hidegebb időre. Ne felejtsetek el sok vitamint enni/inni, és rendesen felöltözni.

I hope you all had a lovely september, and are prepared for the dropping temperatures. Don't forget to eat/drink a lots of vitamins, and dress up well for the cold.

babicsek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése