The Empties Diaries - The Body Shop Watermelon Born Lippy

Sziasztok pipikék,

Mindig olyan felemás érzés, amikor elfogy egy termék. Egyrészt örülök, hogy kitartottam, elhasználtam, és nem csak úgy elherdáltam a pénzt, viszont, ha valami olyan fogy el, amit nagyon szeretek, akkor az kicsit elszomorító. Bár még nem fogyott el teljesen, de olyan csekélyke mennyiség van már csak a tégelyben, hogy nyugodt szívvel nyilvánítom üresnek. Amiról szó lesz, az nem más, mint a The Body Shop Born Lippy dinnyés ajakbalzsama.


Hey chickies,

Seeing that a product is almost empty is such an odd thing. On one side it makes me happy, because it means I didn't waste my money, but if it's something I really loved, then it makes me a bit sad. Todays product is not fully empty yet, but there is so little left, that I it'll pass for that. I'm talking about The Body Shops Born Lippy watermelon lip balm.




A TBS termékeivel kicsit fura a viszonyom, ugyanis úgy érzem, hogy nagyobb a hype, mint a valós érték mögötte. Eddig öt különböző termékhez volt szerencsém, és csak egy kápráztatott el igazán. Sajnos nem az ajakbalzsamról beszélek.
A fenti kis tégelyt még Párizsban vettem, amikor barátnőmmel ott nyaraltunk, és sétálgatás közben betévedtünk egy TBS üzletbe. Már a kasszánál álltunk, amikor felfigyeltem a rengeteg kis ajakbalzsamra, és míg arra vártam, hogy sorra kerüljek gyorsan megszaglásztam őket. A dinnyés annyira megtetszett, hogy hazajött velem.

I have a strange relationship with TBS products, out of the five I tested only one was amazing, the other ones were kind of okay. I feel like the hype around the brand is much bigger, then it should be.
This little pot came home with me from Paris, when I was there with one of my best friends. We were just wandering around, when we saw a TBS store, we went in, and yes, we spent some cash right there. I was already standing in line to pay, when I saw these little lip balms, I quickly took a sniff at them, and the watermelon one was so nice, I just couldn't leave it behind.


A csomagolás szerintem teljesen rendben van, kis átlátszó, műanyag tégely, amelynek a tetején és alján a termékkel megegyező színű matrica van. A kupakon látható kis szájról valamiért rögtön a Rolling Stones logó jutott eszembe, annak ellenére, hogy az merőben másképp néz ki. A kis tégely már csak azért is tetszik, mert strapabíró, de ugyanakkor könnyű kinyitni. Sokkal jobb, mint mondjuk a Lush ajakbalzsamok apró fém dobozkája.

The packaging is totally ok, it's a small, plastic container, which has a sticker on the top and bottom. The design on top reminded me of the Rolling Stones logo, even if they don't look similar. The little pot is sturdy, but easy to open, I liked it much better than the metal packaging of the Lush lip balms.


Mivel tégelyes kiszerelés, ezért nem hordtam magamnál, nem szeretek koszos kézzel belenyúlkálni, ugyanakkor annak sem vagyok híve, hogy minden ötödik percben fertőtlenítgessem a kezem. Az ajakbalzsamot esténként használtam, lefekvés előtt, hogy hát ha reggelre kicsit rendbe tudja szedni az ajkaimat. Sajnos csalódtam, mivel a krém korántsem hidratált annyira, mint szerettem volna. Ami mellette szól, az mindképp az, hogy nagyon jó illata van, bár szerintem ez inkább sárgadinnye, mint görög, könnyű a textúrája, gyorsan felszívódik, és kellemesen puhítja az ajkakat, ha kicsivel jobban hidratálna biztos, hogy újra vennék magamnak. Így viszont inkább keresek mást.

Since it's in a pot I did not carry this around with me, I don't like to dig into products with dirty hands, and I'm also not a fan of disinfecting my hands every five minutes. I kept this little guy on my nightstand, and applied it before going to bed in the hope, that it would moisturize my lips. Well, I was a bit disappointed, because it didn't have an amazing hydrating effect. It has a lovely smell, which to me is more honeysuckle, then watermelon, a light texture, it absorbs quickly, and it does make lips a softer. If it would be more moisturizing I would repurchase it, but for now I think I'm gonna opt for something else.


babicsek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése