I'm maybe back

Sziasztok pipikék,

Sokáig távol voltam, egyszerűen elegem lett a blogolásból, és abból, hogy úgy éreztem az egész beauty blog dolog egyfajta verseny lett. Így fogtam és amolyan dacos gyerekként bedobtam mindent a sarokba, és bár továbbra is olvasgattam a blogokat, de nem volt kedvem sem írni, sem fotózni. 
Jó ideje viszont már eléggé hiányzott a dolog, és bár sem technikaliag, sem helyileg - az albérletünk még mindig nem a legalkalmasabb hely a fotózásra, kicsi és sötét, ezért szerintem inkább hasonlít egy drága barlangra - nem sikerült fejlődni, de meglátjuk mit tudok kihozni a dologból.
Remélem lesz olyan, aki majd olvasni fogja, amit írok, viszont nem szeretnék megint eljutni oda, hogy elegem legyen, így megengedem magamnak azt a luxust, hogy akkor írjak, amikor kedvem, időm van, amikor megfelelő a csillagok állása, vagy sikerült aznap megsimogatni egy cicát :)


Hey chickies,

I was absent for a very long time, because I had enough of blogging, I felt like the whole beauty blogging thing turned into a strange race. So like the glorious unrepentant child as I am I threw everything away. I still went to check my favourite blogs, I had no motivation to write, to take photos, or to do anything.
For quite a while my mind always went back to the thought, that I should get into blogging again, so finally I gave in, even if the technical stuff, and the location isn't right. (Our flat is so not good for taking photos, it's small and dark, it's like a fancy cave...) But we'll see what I can make out of it.
I hope, that maybe someone, someday will read, what I'll have to say, but I don't want to get to that point again, where I throw a temper tantrum, so I'll post something, when I have the time, the energy, when the star constellation is right, or I could pet a cat on that day :)

babicsek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése