Make Up Factory Creamy Eye Color Review

Sziasztok pipikék,


Ma egy olyan márkáról lesz szó, amivel sokáig csak szemeztem, ez pedig nem más, mint a Make Up Factory. A Müllerben mindig megnéztem, megtapiztam a termékeiket, de végül mindig lebeszéltem magam a vásárlásról. Nem így a múltkor, amikor megláttam a krémes szemfestékeket, melyek a Creamy Eye Color névre hallgatnak. Gyors kenegetés után kettő rögtön landolt is a kosárban.



Hey chickies,


Today I brought you a brand, that I had my eyes on for a long time, but never bought anything from. Their display always looked so tempting, and last time they put out some cream eyeshadows, so I gave up my resistance and bought two of those little Creamy Eye Colors.



Részben lutri volt a dolog, hiszen nem tudtam, hogy mire számíthatok, de félelmeim szerencsére alaptalanok voltak, előre lelövöm a poént, nagyon pöpec kis krémek. A honlap szerint hat különböző szín van, én többre emlékszem, de ez a pult elrendezése miatt is lehet, így esküdni azért nem mernék. A szemfestékek helyes kis fekete dobozokban vannak, melyen megtalálható minden elsőre lényegi információ, mint mondjuk a szín, a név, az, hogy nem tartalmaz parabén származékokat stb.

It was a bit of a gamble, because I didn't know what to expect, but thankfully they perform really well. According to their website there are six colors available, but I think there were more in the shop. I maybe wrong, since it could have been the display, that tricked me. The cream colors are packaged in little black boxes, that have all the main information on them, like color, name, that they are paraben free etc.




A dobozok kis üveg tégelyeket rejtenek, melyek elég strapabírónak tűnnek. A műanyag kupak talán nem a legjobb megoldás, nem vagyok biztos benne, hogy olyan jól zár. Nem tudom, hogy vajon a cégnél is így gondolta-e valaki vagy csak nagyon elővigyázatosak, de a kupakot letekerve egy apró műanyag fedéllel találjuk szembe magunkat. Eleinte bitang nehezen jött ki, konkrétan szemöldök csipesszel kellett megfognom, mert olyan jól zárt. Ezek után én nem aggódnék azon, hogy esetleg kiszárad a szemfesték.

The little boxes contain a sturdy glass jar with a plastic lid. Now I'm not 100 % sure, that these lids can be closed thigt enough, and maybe someone thought the same at the company, or they're trying to be extra cautious, but when you screw off the lid you see a little plastic insert, that helps keep the container sealed. In fact these little suckers were so hard to get out the first few times, that I had to use my tweezer to grab them, so I wouldn't worry about the product drying out.


 Egy picit fura, hogy a nevek nincsenek feltüntetve, csak a számok.
It's a bit strange, that the names are not written on the jars bottom, only the numbers.


 Természetes fény. / Natural light.

Vakuval. / With flash.

Ahogy a képeken is látszik két, a minden napokban is jól használható színt választottam, egyszerűen imádom az ilyen természetes árnyalatokat.
A Cyber White (12) egy világos vanília árnyalat főleg ezüst és arany csillámokkal, míg a Spacy Chestnut (31) egy meleg közepes barna ezüst, arany és bronz csillámokkal.

As you can see on the pics I choose two natural colors, I'm a sucker for colors like these.
Cyber White (12) is a light vanilla with silver and gold shimmer, while Spacy Chestnut (31) is a warm, rusty brown with silver, gold and bronze shimmer.

 Természetes fény. / Natural light.

 Vakuval. Kicsit megkapargattam, hiszen a felső réteg színe eltér a termék valódi árnyalatától.
With flash. I scratched the surface, since it's a bit different then the color of the actual product.

 Természetes fény. / Natural light.

Vakuval, szintén megkapargatva, de itt nem olyan nagy az eltérés.
With flash, also scratched a bit, but this time, the difference is not that big.

 Alap nélkül, természetes fényben. / No primer, natural light.

 Alap nélkül, vakuval. / No primer, with flash.

Végül pedig egy kis csillogás. / Last, but not least, a little shimmer.

Mindkét krém rendkívül tartós, nem mászik el, nem gyűrődik, az egyetlen kifogásom, hogy ha ecsettel viszem fel, akkor foltosodik. Nekem eddig az vállt be a legjobban, ha ecsettel tettem egy apró adagot a szemhéjjamra, és utána ujjbeggyel eldolgoztam. A kezem melegétől jobban terült, és abszolút nem foltosodott. Szerintem nagyon jó vétel volt mindkét szín, bátran tudom őket ajánlani.

Both colors hold on very well, don't smudge, budge or crease. My only tiny problem is, that when I applied these with a brush, they were patchy. I achieved the best results by putting on a little product with a brush, then smoothing it out with my finger. I think the warmth of my finger helped the cream color to spread evenly. I think both colors perform great and are worth to be checked out.

babicsek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése