H&M Wintersky Nail Polish Review

Sziasztok pipikék,

Így az év utolsó napjára egy olyan H&M körömlakkot hoztam nektek, amivel szemeztem egy ideig, és abszolút nem bántam meg, hogy végül meg is vettem.


Hey chickies,

Today I brought you a nail polish from H&M. Whenever I went to an H&M store I checked it out, then put it back. Then once finally I bought it and did not regret it.



A Wintersky egy világosszürke lakk, mely attól függően, hogy hogyan éri a fény rózsaszín és zöld színbe megy át. Szerintem gyönyörű és nem lehet megunni. A felvitellel nem volt gond, két vékonyabb réteget használtam, talán csak egy leheletnyit maradt csíkos. A tartósságra sincs panasz, egy hét alatt is csak a szokásos kopás jelentkezett a körömvégeknél. 

Wintersky is a light grey, and depending on how the light hits it, it shifts between green and pink. It looks awesome. Application was easy, I used two thinner coats, there were only slight visible brush strokes. Weartime is as usual, I had only minor tipwear.



 Vakuval / With flash




Vakuval / With flash



Vakuval / With flash

 Csak ajánlani tudom, hiszen 990 Ft-ért egy nagyon is jó minőségű lakkot kapunk.

I can only recommend this polish, since it's not jut good, it's also cheap (3-4 $).

babicsek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése