Brussels Beauty Loot

Sziasztok pipikék,

Természetesen ha már nyaralni voltunk nem térhettünk haza üres kézzel, hoztunk rengeteg csokit a barátoknak, én pedig beszereztem pár smink terméket is.


Hey chickies,

of course we didn't just go on a holiday, we also did a little shopping and beside all the chocolate for family and friend I also bought a few beauty products.



Mivel most nem szeretném, ha úgy járnék, mint Berlin után, hogy a termékek feléről nem írtam, ezért most inkább egyben lerendezem az egészet. Mielőtt kiutaztunk volna próbáltam informálódni, hogy mely márkák kaphatóak, és nagyon megörültem, amikor kiderült, hogy van náluk Revlon, theBalm és Benefit is. Élőben sajnos már nem volt ennyire rózsás a helyzet, a pultok vagy nagyon le voltak rabolva vagy az, amit kinéztem magamnak eleve nem is volt kapható. Azért nem csüggedtem, mert így is sikerült bevásárolni.

I don't want another Berlin situation, where I didn't write about half the products I bought, so this time I'm going to write about everything in one post. Before we went on the little trip I tried to get some information about, what brands are available there. I was pretty happy, when I found out, that they have Revlon, theBalm and Benefit. When we got there I wasn't quiet so happy, since the displays were either raided and had barely any products left, or the ones I wanted to check out weren't even available. Still I did some good damage.


Még a budapesti duty freeben vettem ezt az ajakápolót. Youtubeon rengeteg gurunál láttam a tubusos 8 Hour Cream-et, mindenki nagyon dícsérte, és mivel az ajkam szinte mindig ki van száradva gondoltam kipróbálom az ajakápoló verziót. A kis fém tégelyben 13 ml-nyi termék van, elsőre nagyon kemény, de az ujjunk melegétől kellemesen megolvad. Bár narancssárgának néz ki, felkenve színtelen. Esténként szoktam használni, és reggelre szépen rendbe is teszi az ajkaimat. Egyetlen hátránya van, a szaga. Számomra elég meghatározhatatlan, kicsit gyógynövényes, kicsit büdöskés szaga van. Szerencsére hamar elszáll, így nem zavaró.

I bought the 8 Hour Lip  Protectant in the duty free shop of the hungarian air port. I saw a lot of Youtubers rave about the 8 Hour Cream, so I thought I'd give this one a try. The little metal pot houses 13 ml of product, at first it's very hard, but as soon as you warm it up a bit with your finger it's easy to apply. It looks orange in the pot, but goes on translucent. I use it before I go to bed at night, and in the morning my lips are much smoother and in better condition. There is only downside to this product, the smell. It has a slightly herbal but stinky smell. Luckily it's not too strong, and doesn't linger around.


A theBalm termékei közül mindenképp meg akartam nézni az Overshadow színeit, és a Nude 'Tude palettát. Sajnos utóbbiból sehol nem találtunk egy darabot sem. Az Overshadow kollekció négy színt tartalmaz, ebből engem a két legvilágosabb a No money, no honey és a Work is overrated érdekelt. Mindkettő gyönyörű, de és napfényben szinte vakítóan csillog, de a No money, no honey nekem kicsit túl sárgás volt, így a Work is overrated jött haza velem. A műanyag tégely egy világos bézs színt tartalmaz, mely rengeteg mikrocsillámot tartalmaz. Árnyékban kicsit fémes, csillogós, napfényben viszont szinte szikrázik, gyönyörű. Egyetlen dologra kell odafigyelni, hogy nem szabad egyszerre túl sokat felvinni, a legapróbb mennyiség is picit sok belőle a belső szemzugba vagy a szemöldök alá, nem árt vigyázni.

Amon theBalm products there were a few I wanted to check out, mainly the Overshadow line and the Nude 'Tude palette. Sadly we couldn't fine the palette anywhere. From the Overshadow collection the two lightest shades were on my radar, No money, no honey and Work is overrated. When I swatched them both looked amazing, but No money, no honey was a tad too yellow for my liking, so I bought Work is overrated. It's a really nice light beige, with tons of micro shimmer in it. In shade it looks a bit metallic, but in sunlight it comes to live and sparkles like nobodies business. Be careful with it, if you want to use it as an inner corner highlight or under the brow bone, you only need the tiniest amount.


Tudom, hogy a L'Oreal itthon is kapható, de amikor megláttam ezt a két lakkot nem tudtam őket ott hagyni, és nem is emlékszem, hogy ezek a színek elérhetőek lettek volna itthon. Persze nem járok minden nap drogériákba, így lehet, hogy csak én maradtam le róluk. A 822-es egy fekete alapú csillámos fedőlakk, tele apró, kerek arany és bronz, és nagyobb réz színű glitterekkel. A képeken két rétegben látható, szerintem egyszerűbb egy réteg fekete fölött használni, mint önmagára rétegezni. A másik lakknak nincs száma, mivel az a L'Oreal Privee kollekcióból való, ez konkrétan JLo színe. Amikor megláttam semmi kétségem nem volt, hogy jön velem haza, még akkor is, ha az én bőrtónusom teljesen más mint a művésznőé. Csodás szürkésbarna, könnyen felkenhető, gyorsan szárad és tartós, imádom.

L'Oreal is also available here in Hungary, but not all products, so when I saw these nail polishes I knew they're coming home with me. 822 is a black based glitter top coat with lots of tiny, gold and bronze circle, and bigger bronze hex glitter in it. It looks really good over a black cream color. It could be layered over itself, but I do think it's easier to layer it over a normal black polish. I used to coats in the pics. The other polish has no number as it's part of the L'Oreal Privee collection, this is JLo's color. Even if I have a totally different skintone, than her, I knew, that I'm going to buy the polish as soon as I saw it. It's a beautiful greige, easy to work with and with a good lasting power. I really love it.



Rengeteg jót hallottam erről az alapozóról, így nagyon megörültem, amikor találtam végre belőle, és a szín is jó volt. Bár zsírosodásra hajlamos bőröm van, mégis a normál verziót vettem meg, és nem bántam meg. Mivel jelenleg a bőröm iszonyatosan néz ki, ezért minden nap használom, és nagyon meg vagyok vele elégedve. Kellemes a textúrája, vékony rétegben nincs maszk hatása, könnyű eldolgozni, és nagyon tartós. Egyetlen hátránya van, még pedig a csomagolása, ugyanis nincs rajta pumpa vagy bármi egyéb, hanem csak ki kell öntögetni a flakonból, ami nem túl kellemes, ha esetleg megszalad egy kicsit az ember keze.
Ami a színt illeti, majdnem tökéletes, egy picit sötétebb csak, mint kellene lennie, de annyira nem feltűnő, hogy zavaró legyen. Jó vétel volt.


I heard so much good about this foundation, so I was really happy when I found it. I have oily skin, but bought the version for normal skin and I'm pretty happy with it. My skin right know is in a very bad condition, so I've been using it daily and love it. It feels nice on the skin, evens out my skintone really good, it's easy to work in and last all day. It has only one downside, the packaging. There is no pump or anything, you just simply tilt the bottle and spill it on the back on your hand, yeah, not very ideal.
The color is almost perfect for me, it's only a smidgen darker, but it's not very obvious, so I can get away with it. This was a really good buy.


Ez egy abszolút nem tervezett vásárlás volt. Véletlenül láttam meg ezt a kis parfüm szettet a pénztárnál, és mivel nagyon szeretem a Kimidollokat, ezért meg kellett vennem. Úgy voltam vele, hogy az sem érdekel, ha valami olcsó kis pacsuli van benne, de szerencsére mindhárom illat kellemes, friss, virágos. A kedvencem a fehér hajú leányzó.

This was an absolute impulse buy. I accidentally saw this little set and since I love Kimidolls I bought it. I didn't even care for the fragrances inside, but thankfully all three of them are pretty nice, fresh flowery smells. My favourite is the white haired girl.


Brüsszelben nem találtunk egy Revlon standot sem, ahol lehetett volna kapni a Just Bitten Kissable ajakápolókat, így gondolhatjátok, hogy mennyire megörültem, amikor a repülőn megláttam a kis katalógusban. Van azért egy feelingje, amikor az ember 12000 méter magasan vásárol :D A kis szettben három szín található az eredeti kollekcióból, kettő élénk és egy visszafogott szín. A Rendezvous (040) egy élénk narancssárga, a Honey (001) egy barnás rózsaszín, míg a Sweetheart (025) egy élénk fukszia. Mindhárom nagyon krémes, ténylegesen ápolja is az ajkakat. Ami a színt illeti, rajtam a Honey nagyon hasonlít az ajkaim színére, így hétköznapokra tökéletes, a Rendezvous sem olyan félelmetesen narancs, mivel csak nagyon vékony rétegben használom, míg a Sweetheart elég erős, így azt legtöbbször úgy használom, hogy felkenem, pár percig fent hagyom, majd leszedem. Ennyi pont elég neki, hogy kellően megszínezze az ajkaimat, de legyen túl durva. A Honey abszolút kedvenc, már beköltözött a táskámba, hogy mindig nálam legyen, míg a másik két szín, amolyan buli szín inkább. Egyetlen bajom van velük, itt is a szag az, ami zavar. Nem vagyok nagy rajongója a mentolnak, így az összes ilyen jellegű illat számomra inkább zavaró. Szerencsére itt is az a helyzet, hogy nem érezni túl sokáig, ennyi még belefér.

We couldn't find any Revlon display in Brussels, that carried the Just Bitten Kissable balm stains, so imagine how happy I was, when I saw this little set in the airplane magazine. I have to admit, it's quiet cool to buy something while flying over the clouds. The set contains three colors, Rendezvous (040) is a bright orange, Honey (001) is a brownish pink, while Sweetheart (025) is a really bright pink. All three are creamy and do provide some lip care. Regarding the color, Honey is a MLBB shade for me, perfect for an everyday use. Since the other two are more on the neon side, I use Rendezvous only in a very light layer, and put on Sweetheart, leave it on for a couple of minutes, then take it off, so it's just a light stain. Honey is my favourite of the bunch, it's already a staple in my bag. I have only one problem with them, the smell. I don't like menthol, so anything that smells like it is a big minus for me. Luckily, the smell is not too strong and fades away pretty quickly.


Bár nem sminktermék, azért szeretném megmutatni, mert szerintem nagyon vagány. Egyik nap picit eltévedtünk, pár utcával később fordultunk le, mint kellett volna, így belebotlottunk egy kis dizájn boltba, ahol a kiraktban ott figyelt ez a macska koponya füli és gyűrű. Egy percig nem gondolkodtam, azonall indultam befelé, és vettem mindkettőből magamnak. Imádom, fekete, és egy nagyon vékony, bársonyos réteggel van bevonva, zseniális.

Even if it's not a beauty products I wanted to show these little gems, because I think they're quiet cool. One day we got a bit lost, nothing big, we turned right a couple of streets later, than we planned, but this is how we ended up at a design store. Among other cool things there were these cat skull earrings and rings in the window, and it was instant love for me. I went in and bought both. I know, that other may be disgusted, but for me they're just pure awesomeness, love them so much. Also, they are not plain metal, they have a light, velvety coating on them, superb.

babicsek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése