Being sick sucks

Sziasztok pipikék,

Nem vagyok épp a szorgalom mintaképe, de ennyire lusta sem, hogy csak annyi bejegyzést tegyek fel, mint amennyit sikerült. Sajnos mostanában kicsit rám jár a rúd, először egy szemfertőzéssel küzdöttem, ami piszok rossz helyen volt, most pedig már több mint egy hete egy igen kemény megfázással hadakozok. Szeretnék végre kimászni belőle, bár tegnap a patikus nem sok jóval kecsegtetett, közölte, hogy mostanában, mint ha megint tél lenne, annyian vannak megfázva. Természetesen fizetés közben kaptam egy csodás köhögőrohamot, azt hittem a bankkártyám mellé odateszem a tüdőmet is. Éjszakánként nem sokat alszom, mert szinte folyamatosan köhögök, így nappal elég nyomi vagyok, de lassan azért javuló tendenciát mutatok.
Remélem ti jól vagytok, élvezitek a napsütést és helyettem is fagyiztok. Hamarosan rendes bejegyzéssel is jelentkezem :)


Hey chickies,

I'm not the most diligent person, but I'm also by far not as lazy as it currently seems. I've been a bit out of luck lately, first I had an eye infection, which was at the inner corner on the inside of my left eye, not a good place. Now I've been sick for over a week with a nasty flu. I really want this to be over, but yesterday in the pharmacy the lady told me, that it feels like it's winter, because so many people are down with a flu/cold. Of course I had a cough attack while paying, so I almost put my lungs beside my bank card. I barely sleep at night, because I cough so much, so in the day I'm pretty tired. I think recovery is going on very slowly, but I'll get there.
I hope you're all feeling great, enjoying the nice weather and some ice cream. Soon I'll be back to normal posts :)

babicsek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése