Essence Blush Up! Heat Wave Blush Review

Sziasztok pipikék,

Remélem mindenkinek kellemes hete volt, és örül, hogy itt a hétvége. Bár most megint hidegebbre fordult az idő, lassan azért csak eljön a tavasz és a nyár, így ennek örömére hoztam most az Essence egyik Blush Up! pirosítóját.


Hey chickies,

I hope you had a fab week and that you're happy, that the weekend is almost here. The weather has turned slightly colder, but spring and summer are just around the corner, and that's why I brought you one of the Blush up! blushes from Essence today.


Amikor először megláttam rögtön a MAC Ripe peach pirosítója jutott eszembe, mellyel sokáig szemeztem, de végül lebeszéltem magam róla. Aztán a hamarosan a boltokba kerülő Proenza Schouler kollekció pirosítója jutott eszembe, melyben viszont a képek alapján nem olyan erős az átmenet. Az Essence Heat Wave pirosító valahol a kettő között helyezkedik el.

When I first saw this blush MACs Ripe peach came to my mind, which I had on my wishlist, but never purchased for some reason. Than I thought, that it looks similar to the Proenza Schoular ombre blush, but the gradient is much lighter in the MAC blush than in the Essence one. I think this drugstore blush is somewhere in between those two.


A csomagolást nem vitték túlzásba, egy egyszerű, átlátszó, műanyag tok, mely jól záródik és kellően strapabíró. Nem mondom, hogy nem tudtam volna elképzelni valami jobbat, de őszintén szólva annyira szép maga a pirosító, hogy kit érdekel a csomagolás?!

They truly didn't overdo the packaging, which is see through, simple, made of plastic, has a nice closure and seems to be sturdy enough. Ok, I could see this blush in a much prettier packaging, but honestly, who cares, just look at it how awesome it looks.



A pirosító nagyon finom tapintásó, kellemesen pigmentált. A bal oldala narancs, míg a jobb oldala rózsaszínű, összekeverke őket pedig egy élénk korallt kapunk. Persze variálhatunk is, hiszen ha egyik oldalból többet veszünk az ecsetre, mint a másikból, akkor máris narancsosabb, vagy pinkebb árnyalatot kapunk. Könnyű eldolgozni, és a tartósságára sincs panasz, bár délután nem árt frissíteni rajta kicsit, de még így is bőven megéri azt az 1150 forintot.

The blush is finelly milled and has a nice pigmentation. The left side is orange, the right is pink and when you mix it, you get a nice coraly shade. Of course if you want you can get more of one side on your brush, in this case the end result will either lean more towards the orange or the pink. It's easy to blend and doesn't fade away within hours, although a little touch up in the afternoon won't hurt. I think for 5-6 dollars, this is a great blush.

babicsek

2 megjegyzés:

  1. Én még agyalok rajta, valahogy a dm-ben nem tetszett a tesztere.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nagyon megtetszett, és nem bántam meg, h megvettem, de mivel nem limitált kiadás nyugodtan vedd fontolóra a döntést :)

      Törlés