Formula One Makeup Series - Toro Rosso - Ferrari

Sziasztok pipikék,

Végre sikerült összehoznom ezt a sminket, megszenvedtem vele, kicsit olyan volt, mint ha átok ülne rajta.


Hey chickies,

Finally I'm done with the Toro Rosso post, it seemed, that it's cursed, but somehow I did it.



A csapat autóján a kék dominál, rajta a piros bikával és egy lehelletnyi arannyal az orrán. Bevallom kicsit nehéz volt összevariálni a színeket, és úgy érzem nem is sikerült a legjobban.

The teams car has a deep blue color, with the red bull on it, and a tiny bit of gold. I have to admit I struggled with these colors, and I don't think I managed to pull it off.




Felhasznált termékek / Products used

NYX Jumbo Eye Pencil - Milk

BH Cosmetics - Take me to Brazil palette (red, bronze, gold)

L'Oreal Infaillible Eyeshadow - All night blue

MAC Mineralize Eyeshadow - She who dares (blue)

Urban Decay 24/7 eyeliner - Binge

L'Oreal False Lash Wings mascara

Catrice Eye Brow Stylist - Date with Ash-ton

Catrice Lash/Brow Designer





babicsek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése